سامانه ۸۶۵۵ بانک شهر پاسخگوی ۲۴ ساعته شهروندان در ایام نوروز

کد خبر : ۵۵۷۲۹
تاریخ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۶

minuspspbplus

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سامانه نظارت و ارتباط مردمی بانک شهر در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی، این بانک از طریق سامانه نظارت و ارتباطات مردمی خود (۸۶۵۵) پاسخگوی نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان به صورت شبانه روزی خواهد بود. بر این اساس، با توجه به توسعه بانکداری الکترونیک به عنوان محور فعالیت‌های بانک شهر و به دنبال افزایش حجم تراکنش‌های مالی مشتریان در ایام نوروز، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک، پشتیبان شهروندان در حوزه خدمات بانکی و در هر ساعت از شبانه روز است تا در اسرع وقت نظرات و مشکلات احتمالی را دریافت کرده و به آن رسیدگی کند.

شهروندان و مشتریان بانک شهر می‌توانند از طریق تماس با شماره ۸۶۵۵ (سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر)، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایات خود را از خدمات این بانک به ویژه در ایام نوروز مطرح کنند تا تعامل دوسویه بانک شهر و شهروندان بیش از پیش در سالجاری نیز ادامه یابد

Twitter
Google+
Facebook

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *