سامانه خدمات بانکی بانک آینده، ویژه روشندلان، راه اندازی شد

آقای دکتر رشیدی، معاون بازاریابی و امور شعب بانک آینده، در این مراسم، بیان داشت: بانک آینده در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و ارایه خدمات مطلوب، با کیفیت و متناسب با شرایط اقشار مختلف جامعه، نسبت به راه اندازی سامانه عملیات بانکی ویژه روشندلان اقدام کرد.
آقای دکتر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان کشور، ضمن تقدیر از این اقدام ارزنده بانک آینده، اظهار داشت: با ایجاد بسترهایی که از سوی این بانک صورت گرفته، روشندلان می توانند با مراجعه به شعبه یاد شده بدون هیچگونه محدودیتی به انجام مراودات بانکی خود بپردازند و لزومی به همراه داشتن فرد امین برای انجام عملیات بانکی ندارند که این اقدام ارزنده، خود سرآغازی برای ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر و بهتر، برای این قشر از جامعه است.
ایشان در ادامه افزود: تا پیش از این روشندلان برای استفاده از خدمات بانکی به داشتن همراهی بینا برای مراجعه به شعب بانک‌ها نیاز داشتند که بانک آینده با تجهیز نخستین شعبه خود در دو راهی یوسف آباد، این شرایط را فراهم کرد که روشندلان به تنهایی به شعبه مراجعه و عملیات بانکی خود را شخصا انجام دهند که این سامانه با استفاده از دستگاه برجسته‌ نگار و نرم‌افزار خدمات بانکی به‌ صورت صوتی و خط بریل به روشندلان خدمت می‌کند.
شایان ذکر است؛ انجام عملیات بانکی برای روشندلان جامعه با استقرار سامانه ای مشتمل بر دستگاه برجسته نگار و نصب نرم افزار فرم های بانکی فراهم شده است و نابینایان  برای برخورداری از خدمات  متنوع بانکی در  تهران می¬توانند به شعبه ۲۵۵ بانک آینده، واقع در دو راهی یوسف آباد، مراجعه کنند.
متقاضیان اینگونه خدمات می¬توانند؛ از انواع خدمات بانکی نظیر: افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه، خدمات کارت و … از حساب را با استفاده از ورودی و خروجی های صوتی و بریل تکمیل کنند، سپس فرم¬ های تکمیل شده توسط چاپگر باجه چاپ شده و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *