توجه ویژه بانک ایران‌زمین به آموزش کارکنان

کد خبر : ۳۴۱۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

minuspspbplus

unnamed

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: هادی قدیمی عضو هیات مدیره بانک ایران زمین در تشریح برنامه های آموزشی بانک اظهار داشت: برنامه بانک در آینده نزدیک این است که در حوزه آموزش تعامل خوبی با شبکه بانکی داشته باشد و فضای آموزشی خود را در اختیار سایر بانک ها قرار دهد.

به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم افتتاح مرکز آموزش بانک ایران زمین با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران بانک در محل جدید این مرکز، برگزار شد.

قدیمی عضو هیئت مدیره و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی بانک با بیان اهمیت آموزش و نقش آن در پیش برد اهداف کلان تعیین شده این بانک اظهار داشت: در مجموعه ایران زمین از ابتدا تاکید ویژه ای به بحث آموزش همکاران شده و ایجاد مرکز جدید نیز با همین ذهنیت بوده است تا مکانی در شأن و جایگاه همکاران داشته باشیم.

قدیمی افزود: سعی ما این بوده است که با بررسی و آسیب شناسی دوره‌های برگزار شده گذشته در دوره های جدید بتوانیم با تغییر روش و برنامه های آموزشی اثر بخشی آن را در عمل افزایش دهیم.

این عضو هیئت مدیره در تشریح روند آموزش کارکنان گفت: با حضور آقای امیرشکری تلاش ها و سیاست‌گذاری‌های کلانی در این حوزه انجام گرفته است، که بزودی شاهد تاثیر آن در شبکه خواهیم بود.

وی با اشاره به راه اندازی دوره‌های مجازی و اثرات مثبت آن خاطر نشان کرد: به لحاظ گستردگی شعب بانک ایران زمین و وجود شعبه‌های تک در برخی از شهرستان‌‌ها با مشکلات زیادی در خصوص دعوت همکاران برای برگزاری کلاس های آموزشی مواجه بودیم، که با همت و تلاش مدیریت آموزش، مدیریت امور شعب، مدیریت انفورماتیک و سازمان، بستر آموزش مجازی فراهم شد و همکاران در سراسر کشور می توانند از این بستر استفاده کنند.

معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی با تاکید بر سطح بالای دانش همکاران در بانک ایران زمین اظهار داشت: سعی و تلاش ما این است که با استفاده از ظرفیت های موجود و توان همکاران بانک در حوزه آموزش از اساتید داخلی استفاده کنیم تا به دلیل آشنایی با فضای بانک بتوانیم اثر بخشی آموزش را افزایش دهیم.

قدیمی افزود: ما اعتقاد راسخ داریم که اگر اهمیت ویژه ای به آموزش داده شود و آموزش ها کار بردی و اثر بخش باشد به زودی شاهد تحولات خوبی در صف و ستاد بانک ایران زمین خواهیم بود، در نتیجه با همین سیاست سعی داریم ابزار درست را در اختیار مدیریت آموزش قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل در حوزه های مختلف با شبکه بانکی گفت: برنامه ی ما در آینده نزدیک این است که در حوزه آموزش تعامل خوبی با شبکه بانکی داشته باشیم، ‏و فضای و توان آموزشی خود را در اختیار سایر بانکها قرار دهیم و از ظرفیتها و تجربه های آنها نیز در این حوزه استفاده کنیم.

قدیمی در پایان ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی مرکز جدید آموزشی بانک اظهار امیدواری کرد با تلاش و کوشش همه بخش‌ها در آینده نزدیک شاهد تاثیر مثبت این تلاش‌ها باشیم.

در ادامه اصغر امیرشکری مدیر آموزش بانک ایران زمین گزارشی از عملکرد آموزش در ماههای اخیر و همچنین برنامه‌های آینده آن برای حاضران ارائه و از تلاشهای همکاران تقدیر و تشکر کرد.

Twitter
Google+
Facebook

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *