برپایی کارگاه بازاریابی پیشرفته توسط بانک قوامین

به گزارش بانک مردم، دکتر حمیدرضا نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک قوامین در مراسم افتتاحیه این کارگاه با ارائه توضیحاتی به تشریح رویکرد بازارگرایی بانک ذیل سند تحول بنیادین پرداخت وگفت: ایجاد نگرش بازاریابی در سطح استان و طراحی محصولات و خدمات بانکی متناسب با بازارهای هدف در استان از اهم اقدامات مدیران شعب استان ها و روسای شعب بانک است.

وی هم چنین بر نقش کلیدی روسای شعب و مدیران استان در پیشبرد اهداف بازاریابی بانک تاکید کرد.

عبدالله زمردی رئیس اداره تحقیق و توسعه بازار نیز در این مراسم با بیان اینکه مقطع کنونی برای بانک قوامین بسیار حساس و نیازمند مدیریت هوشمندانه است، ابراز امیدواری کرد: با پیاده سازی استراتژی های بازاریابی مطرح شده در سند تحول بنیادین بانک در سطح شعب و مدیریت استان ها، اهداف بازاریابی بانک با تعامل مشترک فی ما بین مدیران ستاد و مدیران اجرایی شعب استان با انجام اقدامات مناسب با بوم هر استان تدوین و اجرایی شود.

علی ابدالی معاون طرح و برنامه بانک نیز در مراسم اختتامیه این کارگاه دو روزه ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده در کارگاه، پاسخگوی سوالات حاضران پیرامون اهداف، برنامه ها و اقدامات بازاریابی بانک در سال جاری و برنامه های آتی در دست اقدام بود.

برپایه این گزارش، کارگاه آموزشی بازاریابی پیشرفته و آشنایی با بازارهای هدف با حضور اساتید برجسته دانشگاهی در قالب کارگروه های مجزا در مباحث شناسایی بازارهای هدف ، نحوه فروش محصولات وخدمات بانکی در هر بازار و اقدامات اجرایی استان ها در راستای تدوین برنامه های بازاریابی ونحوه تکمیل چک لیست های بازاریابی شعب و ستاد استان ها برگزار شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *