افتخار: کسر سود و اصل سپرده تصمیم کاسپین نبود/ تعداد شعب کاسپین افزایش می‌یابد/ جزئیات اولین جلسه رؤسای ۸۰ شعبه منتخب موسسه اعتباری کاسپین با مدیران

کد خبر : ۶۴۳۱۷
تاریخ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶

Print This Post Print This Post
Email This Post Email This Post
minuspspbplus

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: جلسه هماهنگی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین با رؤسای ۸۰ شعبه منتخب از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی موسسه کاسپین، در این نشست که در روز جمعه مورخ ۲/۴/۱۳۹۶ در محل ساختمان شماره ۲ (علامه) برگزار شد، افتخار مدیرعامل موسسه ضمن خیر مقدم به حاضرین توضیحات جامعی از چگونگی وضعیت فعلی موسسه ارائه داد و اضافه کرد، ظرف دو ماه گذشته که “مدیریت جدید” مسئولیت را عهده دار شده ، اقدامات ماندگاری صورت پذیرفته است که از جمله آن،پرداخت سپرده ها طی دو مرحله تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال مربوط به تعاونی منحله فرشتگان بدون اخذ هیچگونه دارایی توسط موسسه کاسپین بوده است و مقرر گردید پرداخت سپرده های تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال (به همراه حسابهای مشترک) نیز از عید سعید فطر پس از تائید و اعلام از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

نامبرده پس از ارائه گزارشی از چگونگی اخذ مجوز ۸۰ شعبه از بانک مرکزی اظهار امیدواری نمود که به زودی با تجدید نظر بانک مرکزی به تعداد شعب این موسسه افزوده شود و با همکاری و انسجام کلیه تعاونی های منحله، موسسه کاسپین بتواند با تمام توان آماده ارائه خدمات بانکی (با عنایت به نیاز و تنوع) به مشتریان خود باشد.

افتخار افزود تعیین تکلیف و پرداخت سپرده ها بر اساس اطلاعات مربوط به یک کد مشتری و مجموع مطالبات سپرده گذاران بوده و کسر سود و ۱۰ درصد ذخیره برای سپرده های سپرده گذاران در اختیار موسسه کاسپین نیست و این تصمیم توسط مقامات و مراجع ذی صلاح گرفته و جهت اجرا ابلاغ شده است.

مدیرعامل موسسه کاسپین تأکید کرد اسناد و مدارک تسهیلاتی با توجه به دارایی موسسه حفظ و حراست می شود و از رؤسای شعب درخواست نمود با اطلاع رسانی دقیق نسبت به توجیه سپرده گذاران اقدام تا با همراهی آنان، برنامه های فعلی که با همکاری بانک مرکزی و موسسه اعتباری کاسپین در حال اجراست، بتواند با حمایت مرجع قضایی به نحو مناسبی در حل و فصل مشکلات موفق و نسبت به استیفای حقوق سپرده گذاران اقدام نماید.

در خاتمه مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره از همکاری خالصانه و صادقانه بانک مرکزی، مراجع قضایی، نیروی انتظامی و دیگر ارگانها و نهادهای ذی ربط قدردانی و تشکر نمودند و ضمناً یادآور شدند ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات موسسه نیاز به هماهنگی های بیشتر برای رسیدن به اهداف عالیه، بخصوص در بخش سرمایه گذاری و وصول مطالبات و … دارد که مستلزم برگزاری جلسات و نشست های بیشتری است و می بایست در دستور کار قرار گیرد . وی در پایان نشاط و شادابی را برای همه مدیران و کارکنان موسسه آرزومند شدند و اعلام داشتند به منظور اطمینان خاطر برای سپرده گذاران مشکلات ایشان در اولویت برنامه های موسسه قرار دارد.

Twitter
Google+
Facebook

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *