ارتباط مستقیم زراعتی با مشتریان/مدیرعامل بانک صادرات با حضور در صدای سپهر، به سوالات مشتریان پاسخ گفت

کد خبر : ۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵

minuspspbplus

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.

به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩۶٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.

مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر عملیاتی شدن شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را در دستور کار قرار داده است.

شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩۶٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و … برخوردار شوند.

گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

  • image

Twitter
Google+
Facebook

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *