اجرای کمپین”به احترام هم” در بانک ملت

به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک ملت، کمپین “به احترام هم”، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت می کند و از آنان می‌خواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هرچند کوچک را رعایت کنند. بر اساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاه های خودپرداز را در اولویت قرار داده است.

براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و در نظر گرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده تا گامی در جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد. “به احترام هم” جریانی دنباله‌دار از مصادیق احترام اجتماعی است که به‌صورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ #به_احترام_هم در شبکه‌های اجتماعی پیگیری خواهد شد.

در عین حال، کمپین مجازی این جریان  هم در حال برنامه ریزی و اجرا است که هدف از آن، درگیر کردن کاربران شبکه‌های مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت می شود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *