آمار بهبودیافتگان جدید برای چهارمین روز پیاپی بیشتر از مبتلایان/ درصد موفقیت ایران در درمان کرونا به بیش از ۸۵ درصد رسید

به گزارش سایت مجله ای خبری رویکرد ;

مقایسه آمار کرونا در ایران/ یک‌شنبه 22 تیرماه؛

به گزارش خبرنگار پزشکی و بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری  آنا، امروز یک‌شنبه 22 تیرماه برای چهارمین روز پیاپی آمار بهبودیافتگان روزانه کرونا بیشتر از آمار مبتلایان جدید بود و می‌توان گفت در سه‌هفته گذشته این روند تبدیل به روند عمومی درمانی کشور شده است به گونه‌ای که در اکثر روزها تعداد بهبودیافتگان روزانه بیش از مبتلایان جدید است.

همین مسئله سبب شده تا همان‌گونه که در نمودار دیده می‌شود منحنی بیماران درحال درمان از ابتدای تیرماه به‌صورت مستمر رو به کاهش باشد و شکل نزولی به خود بگیرد.

همچنین منحنی مبتلایان جدید که در هفته‌های قبل شانه به شانه منحنی بهبودیافتگان حرکت می‌کرد در هفته گذشته از منحنی بهبودیافتگان فاصله قابل توجهی گرفته و در محدوده‌ای پایین‌تر جای گرفت هرچند امروز این دو نمودار مجددا کمی به هم نزدیک شدند.

درصد موفقیت ایران در درمان کرونا مجددا رکورد شکست

در نهایت امروز ۲۲ تیرماه تعداد کل مبتلایان بیماری کرونا عدد ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر را ثبت کرد که این عدد در کنار عدد ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفری بهبودیافتگان کل سبب شد تا درصد موفقیت ایران در درمان کرونا به عدد بی سابقه ۸۵٫۴۹ درصد برسد.

گفتنی است اوج موفقیت ایران در درمان کرونا در ایام اجرای قرنطینه و تعطیلی مشاغل به عدد ۸۲درصد رسیده بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز یک‌شنبه ۲۲تیر/ روند کشته‌ها افزایشی شد

در کنار این رقابت تنگاتنگ آمار بهبودیافتگان و مبتلایان متاسفانه منحنی جانباختگان طی هفته گذشته چندین بار رکوردهای قبلی خود را شکست و برای اولین بار در تاریخ کرونای ایران دیروز به عدد تلخ و باورنکردنی فوت ۲۲۱ نفر در یک روز رسید. این عدد امروز نیز ۱۷۶ نفر بود که نشان از ورود کشور به موج جدیدی از شیوع کرونا دارد.

خبر خوشحال کننده اینجاست که در مجموع طی سه هفته گذشته آمار بهبودیافتگان روزانه به طور متوسط بالاتر از آمار مبتلایان روزانه قرار داشته و آمار افراد در حال درمان به صورت متناوب از ابتدای تیرماه تا کنون در حال کاهش بوده که سبب رکورد شکنی درصد موفقیت ایران در درمان کرونا و نوید دهنده آمار های بهتر در روز های آتی است.

انتهای پیام/۴۱۲۷

Let’s block ads! (Why?)

Author: رویکرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *